Sunday, December 5, 2010

laki-laki pon bole..=)

ini cupcake bukan muffin sebab dalam cup kot,haha..
pernah terfikir bagaimana nak makan kalau perut lapar,
jawapan die amat simple iaitu MASAK ar..
tapi macam mane nak masak bro?
skill or style tak penting aku rase..yang penting gaya dan mutu itu penting,
janji sedap..
macam-macam cara untuk belajar memasak,
macam aku sendiri belajar daripada orang yang memang sentiasa sedap memasak,
walaupon die masak kangkong goreng pon aku makanlah..haha,
hotel 10 bintang pon susah nak challenge masakan mak nie..
chief chef pon ade yang aku tengok kena hamun dengan pelanggan pasal tak sedap,
tapi kalau mak masak tak sedap ade orang hamun memang aku hammer orang tuh,
tapi aku tetap kagum dengan chef asia..salah satu ialah chef Wan,hehe..
cupcake ni aku main2 test je buat..yang muffin pulak laen cter,kalo coklat cip ade lar sekali sekaler buat gak.
tapi semua ni resepi datang dari seorang mak yang pro..

2 comments: